I'm back

Tänkte jag skulle försöka mig på att skriva ett blogginlägg. Det ser ut som att allt kommer att lösa sig förhoppningsvis. 

Nu ska vi prata om det roliga, Enya. Den lilla sötnosen har verkligen lyckats fånga mitt hjärta.  Vet ni vad hon gjorde härom dagen? Slickade mig på hakan, hahaha. Personlighet det har hon verkligen!
Jag fick frågan om jag har något träningsschema för henne och nej, det har jag inte. Jag tar allt successivt och känner efter från dag till dag hur hon känns. Jag har ingen brådska med någonting. Men oftast rider jag ut fyra dagar i veckan och rider dressyr två pass i veckan. Hon rids alltså sex dagar i veckan. Oj, herregud vad mycket hon rids tänker säkert en del utav er nu men då kan jag tillägga att MINST en utav uteritterna varje vecka är skritt på lång tygel. Jag rider aldrig speciellt hårt och min princip är att om det går bra så slutar jag och går hem.
Jag och Enya har gjort stora framsteg på den här korta tiden men vi håller fortfarande på att lära känna varandra. Vi ska ju förhoppningsvis ha ett långt "förhållande" med varandra, varför då jäkta fram något?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0