Ett glatt inlägg

Idag ska jag skriva ett enbart positivt inlägg.  Människor runt omkring mig verkar vara glada och det är härligt. Inga som är ovänner utan våren är här och fåglarna kvittrar. Tummen upp för det!

På hästfronten har jag bara bra saker och berätta om också. I fredags var jag och enyas ägarinna ute på en skogstur. Jag red Carmen och hon kände lite lurig den gamla damen. Hon laddade och trippade och taktade. Men hon höll hovarna i marken för det mesta iaf ;).

I lördags red jag dressyr på Enya och hon var alldeles fantastisk! Det har gått så mycket framåt och tandläkaren gjorde verkligen susen. Vi tar det fortfarande lugnt men vilka framsteg hon gör den fina lilla tjejen.

I söndags var jag och Marcus ute på en härlig runda i skogen. Jag på Carmen och Marcus på Enya! Han fick känna på hur det är att galoppera snabbt och han var så duktig. Han fixade allt själv med mockning,borstning,tränsning m.m. Ridningen skötte han också hur bra som helst:). Enya skötte sig exemplariskt och Carmen också. Hon är så fräsig lilla Carmen, jag gillar henne skarpt.


Marcus och Enya i skogen

Kan också berätta att jag igår fick ett sms av enyas ägare som gjorde mig så himla glad :).



Det bästa av allt som hänt är att jag och Marcus äntligen bokat en resa! Den andre maj åker vi till Rhodos och bara njuter. Det ska bli så himla härligt och jag känner verkligen att vi behöver det, och förtjänar det.



Rhodos



Hotellet vi ska bo på

Kommentarer
Postat av: sandra

åh jag vill oxå åka till rhodos!

2010-03-30 @ 06:36:03
Postat av: Kajsa

Härligt att du är så glad! Kramar

2010-03-30 @ 10:14:47
Postat av: Nina Sanchez

Blev liksom ombedd av min vän Madde att kika in här på din blogg och jag blev lika chockad, ledsen och förbannad som hon av vad du skrivit om Danny i ditt inlägg i januari. Vet inte hur hon hittat din blogg men vi är i alla fall två Stockholms-tjejer på 23 vårar och gillar honom väldigt mycke. Hon la in sitt långa inlägg igår men under 31 januari. Att han plötsligt skulle blivit en våldsam fyllekaja!!!! är ju ren förbannad bullshit!!!!! Har du sett det med egna ögon? Nä skulle inte tro det! Såna påståenden skulle jag inte tro på en sekund om jag inte såg det med egna ögon, SPECIELLT när det gäller honom!!

Vet inte om du såg ”Så ska det låta” för nåra veckor sedan där han var helt underbar, om du inte såg det, kolla på nån repris på webben. Träffade honom både före och efter inspelningen av programmet och det riktigt strålade om honom när han pratade om sina semesterplaner med sin tjej.

Ända sen Idol 2006 har det gått falska rykten om att han ständigt skulle va otrogen och ha en massa groupies. Dessutom påstod ju folk att det inte ens fanns nån flickvän och att han var gay! Alla dina våldsamt vidriga beskyllningar om honom som är mycket allvarliga, inkl. den om otrohet! har ung. lika stor sannolikhetsgrad som om någon skulle påstå att Madonna är oskuld!!! Glad Påsk och tack för mej!

P.S. Eftersom jag liksom Madde har träffat honom en hel del kan jag intyga att om det är nån artist som fortfarande har båda fötterna på jorden så är det han!!!! D.S.

2010-04-01 @ 12:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0