Längtan

Jag har lite idétorka just nu. Finns inte så mycket intressant att berätta. Visst är jag irriterad på saker men jag äter en bit choklad i stället så går det över.

Livet går sin stilla gång med små och stora bekymmer. Våren verkar vara på intåg och som hästmänniska så vet man att detta innebär pälsfällning i mängder och brunstiga ston men även härliga uteritter på mjuka grusvägar med kvittrande fåglar och en skinande sol.
Våren är min favoritårstid. När man går utanför dörren och det verkligen känns i luften att det är vår, det är härligt! Det blir en speciell lukt ute då också. Det finns bara bra saker med våren.

Jag vill åka bort. Långt bort och länge. Jag känner verkligen att jag behöver det. Precis som min vän Sandra skrev, man behöver något att se fram emot. Vardagens tristess kan ibland göra att man känner sig likgiltig.
Nej, ge mig sol (dock inte mer än 25 grader), en strand,en pool och massa kärlek från Marcus. Det är allt jag behöver, det kan jag leva på länge.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Ja det är verkligen dags för en resa till solen snart!! puss!

2010-03-10 @ 21:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0