Help us!

Marcus och jag kan ha oerhört seriösa diskussioner.
En av de saker vi har diskuterat mest och som vi har väldigt olika åsikter om är toapappersanvändande. Marcus tycker att jag använder alldeles för mycket toalettpapper. Han anser att det räcker med en ruta om man har gjort nummer ett och kanske två rutor om man gjort nummer två. Jag kan verkligen inte förstå detta. EN RUTA?! Då skulle jag ha hela handen full av kiss. Själv drar jag ut en rejäl bit på rullen och knölar ihop till en boll. Si sådär  fem rutor kanske. Vad tycker ni? Håller ni med mig eller Marcus? Deta är en oerhört viktig sak så jag hoppas att ni kan hjälpa oss att reda ut vad som är "rätt eller fel".


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kanske nånstans mittemellan....men tänk såhär:

En ruta - kiss på handen - tvätta handen

Mååånga rutor - stopp i avloppet - total disaster..... haha

2010-03-15 @ 23:55:06
Postat av: Sandra

EN RUTA?????!!!!!!!!! Marcus har fel!

Jag gör som du Caroline!

2010-03-16 @ 06:18:37
Postat av: Elin

jag håller med dig caroline ;)

2010-03-16 @ 15:09:43
Postat av: Marcus

Jag har rätt såklart!!! Inte konstigt att regnskogen håller på att ta slut eftersom alla verkar ta en halv rulle för att torka sig! :-O



Jag tycker att alla som håller med Caroline ska gå ut i skogen och plantera ett träd som kompensation! :-)

2010-03-16 @ 16:29:53
Postat av: Matilda

Jag håller med dig när det gäller att inte få kiss i handen carran, det är ju inte det man önskar sig när man vaknar på morgonen. Fast ur min miljösynvinkel så gillar jag markus idé om att plantera träd, det låter ju ganska fett (: Sen känns det skönt att du också knycklar ihop pappret till en boll, för de flesta jag känner VIKER pappret fin och torkar sin sen, men vem orkar lägga tid på att vika toapapper? (;

2010-03-16 @ 18:06:03
Postat av: Hovisen

ta en handduk o torka arslet så e problemet löst (skoja) e bara sjukt trött i huvudet haha

2010-03-16 @ 19:29:29
Postat av: Sandra

MER PAPPER ÅT FOLKET!!

2010-03-16 @ 21:11:15
URL: http://sandrastrandberg.blogg.se/
Postat av: Marcus

Det är ERAT fel att det luktar fis när man kör förbi värö bruk!!!!

2010-03-16 @ 22:41:22
Postat av: Caroline

Nej, vika pappret skulle jag aldrig få får mig. Det ska ju användas till skitiga saker om man säger så.



Marcus: Visst kan jag plantera ett träd men då får du också göra det för allt papper som går åt till dina Travronden-tidningar ;). Fislukten är dessutom fin!

2010-03-17 @ 09:57:44
URL: http://ecarolines.blogg.se/
Postat av: Louise

Hehe vilka oerhört viktga dusskusioner ni har!! :P

Är det inte sådana som kallas i-lands problem? :P

2010-03-17 @ 14:42:27
Postat av: Matilda

på åland har de å-lands problem.

2010-03-17 @ 21:32:02
Postat av: Caroline

HAHA, den var bra Matilda!

2010-03-17 @ 22:22:56
URL: http://ecarolines.blogg.se/
Postat av: Linda

Behöver jag säga vad de har på Öland ;-). Själv är jag en typisk vikare som står på Carolines sida i fråga om antalet rutor. Minst 3 ska det va till nr 1 osv.

2010-03-17 @ 22:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0