Härlig dag

Jag ska försöka att skriva ett snabbt blogginlägg för Marcus ska ha datorn sedan och spela poker. Han är duktig på det min man men han är tråkig att umgås med när han spelar.

Idag har jag varit två vändor i stallet. Först var jag där vid sjutiden och släppte ut de små odjuren. Sedan åkte jag hem och sov ett par underbara timmar och sedan bar det av ut till Tvååker igen. Marcus och svärmor var med för att promenera. Solen tittade fram under tiden och det var riktigt härligt.
Marcus red Enya halva vägen och hon var hur duktig som helst. Jag kände mig helt trygg med att låta Marcus rida (ni som känner mig vet att jag inte brukar känna mig trygg med att han gör någonting:).
Ju mer jag umgås med Enya ju mer märker jag hur rätt den här hästen är för mig och det är en härlig känsla!
En glad nyhet idag är också att katten Milton är tillbaka!


Lite bilder




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0