Frisk som en nötkärna?!

Jag kan inte hjälpa det men jag blir lite ledsen. Jag vet att jag inte borde ta åt mig men det gör jag ändå.

Tydligen är det väldigt roligt och intressant när man bloggar om bajs för oj vad läsarantalet gick upp ;).  I-landsproblem är visserligen väldigt spännande och viktiga saker att diskutera! Nästa gång jag och Marcus har någon het debatt så lovar jag att ni ska få delta.

Idag har jag fått reda på att jag är så frisk och välmående som jag kan bli. Tummen är upp för det ,eller inte. I bland undrar jag vad de har sina skyhöga löner för om de ändå inte kan eller vill hjälpa människor. Sitta där på baken i sina dyra fåtöljer,casha in sisådär 50-60 papp i månaden och säga att "du har nog kommit så långt du kan i det här" ,"du har nog den och den diagnosen". Känns lite halvseriöst om jag ska säga min mening. Men vad vet jag? Jag är ju bara en halvpank ridfröken som luktar hästskit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0