En hyresgäst vardag

Det är svårt att veta vad jag kan skriva om i min blogg och vad som inte är lämpligt. Jag vill ju inte att människor ska tro att jag är något slags självdestruktivt psyko ;). Äh, skitsamma jag skriver om det jag vill,det som irriterar mig,det som får mig glad och et som bekymrar mig. Vill ni inte läsa så gör inte det.

Jag vet faktiskt inte om det är något som irriterar mig nämnvärt just idag. Men efter att ha kört vägen ut till Tvååker kommer jag antagligen ha känt aggressioner ett tiotal gånger.
Eller jo, en sak kommer jag på som är jäkligt störande.
I vårt hus finns en allmän tvättstuga, det är så många som måste använda samma så man kan oftast bara få en tid varannan vecka. Därför är man väldigt noga med att inte missa den, för vem äger 28 par strumpor och trosor? (Förutom Sandra:). I princip varenda gång är det samma sak. Det ligger antingen kläder någon utav tvättmaskinerna eller i torkmaskinerna. Flertalet gånger har jag fått avbryta tvättmaskinen för att jag behöver faktiskt min tid till min tvätt. I början när detta hände var jag så vänlig att jag lade in den andras kläder i torktumlaren men det tröttnade jag snart på. I stället kör jag nu ut tvätten och ställer den utanför så får den stå där och rinna. Det värsta i sammanhanget är att det i princip aldrig kommer någon och hämtar den heller, den kan stå där i flera timmar, nästa gång ska jag ta och bajsa i den!!! (OBS: ironi!)

Det finns en rolig sak i vår tvättstuga också. Någon eller några har den senaste tiden ägnat sig åt att klottra där nere. Vanliga könsord och lite fina illustrationer till. Detta gillar ju så klart inte hyresvärden som nu satt upp lappar om att tvättstugan övervakas av kameror. Nu till det roliga, det finns inga kameror! Men det verkar tydligen som att det hjälpt för jag har inte sett några fallosillustrationer där nere på flera veckor, lite tråkigt nästan om ni frågar mig ;)


Kommentarer
Postat av: sandra

jag har massa sockar!! :)

2010-03-18 @ 20:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0