Da dentist

Jag blir bara så himla besviken, dock inte på något sätt förvånad. Det är klart att vi inte ska få ha något roligt, varför skulle vi? Jag orkar inte ens tänka på det, jag slår snart sönder något i ren frustration.

Idag har Enya varit hos tandläkaren. Det gick bra, han tyckte jag hade hittat en betydligt mer trevlig häst denna gången, jag håller med! Förra gången hade jag Soraya och det var väl ingen underhållande upplevelse direkt.

I morgon åker min vän Sandra mot kallare breddgrader, hon ska tydligen åka skidor. Hon säger att hon inte är så bra på det men jag ser henne allt framför mig i puckelpisten.
När Sandra åker bort är det Caroline som sköter Kakan. Jag har fått det fina förtroendet att ta hand om hennes lerpöl till häst. Kan man kanske klä in hela henne i gladpack? Ska kolla upp detta och återkomma med mer info.

Take care, and don't let people take advantage of you, give them back what they deserve!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha.. Klä in Kakan i gladpack! Det hade varit nåt! Hoppa kakan är snäll och att ni får fina uteritter :D Kram!

2010-03-25 @ 06:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0