Zzzzzznark

Jag är så fruktansvärt trött hela tiden. Den här helgen har jag nog haft rekord i att sova.
Antagligen beror väl detta oerhört stora sömnbehov just nu på att jag de senaste dagarna haft två rejäla panikångestattacker. Efteråt blir man så otroligt trött så att man skulle kunna sova en dag utan problem.

I helgen har mitt schema sett ut ungefär såhär. Sova mellan 00.00-11.00 gå upp,åka och rida och sedan sova mellan 17.00-19.00. Grejen är också den att jag på intet sätt har svårt för att somna igen på natten om jag sovit på eftermiddagen. Snarare tvärtom, ögonen åker igen av sig själva när jag läser! Mycket knepigt detta, och tråkigt för den delen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0