Love & hate

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga längre, det är liksom slut på ord. hur vissa människor kan sova gott på nätterna är en gåta. Men jag tror på Karma, what goes around comes around. 
 
Enya är en fantastisk liten varelse. Jag tycker mer om henne för var dag som går. Vi är riktiga bästisar nu. Jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle kunna känna så här för en häst igen, men jag hade fel. Misan är min ängel i himmelen och Enya min ängel på jorden!
Vårt mål är nu en lokal dressyrtävling i augusti.

Slänger in en bild på enyas pappa

Bellini

Nu ska jag sova, i morgon kommer hovisen och sedan ska systrarna SWB ge sig ut på uteritt tillsammans (hoppas jag)

Ps:Marcus är söt, idag fick jag en bukett blommor av honom som han hade plockat :) Kärlek är underbart :Ds

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej!

Snygg pålle du! Bra att du funnit en ängel på jorden också :) Det är du värd! Kramar

2010-06-11 @ 12:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0