ECS

Mitt liv går vidare.

Jag har bevisat att det går även om det gör jävligt ont att tänka på.  Jag har bevisat för mig själv att jag är bra mycket starkare än vad jag själv och många andra trodde.
Jag försöker fokusera på allt det bra som jag faktiskt har runt omkring mig. Marcus,Enya,katterna,mina fantastiska elever och mina vänner. Utan dom hade jag varit ensamheten själv.
Innuti är vi alla små barn som behöver trygghet och stöd, någon som klappar en på kinden eller ger en kram när livet känns svårt. Som tur var har jag Marcus som finns där nu, men det innebär inte att jag inte behöver er.

En sak är säker ,ingenting kommer någonsin bli som förut men det kanske är bara är bra.



Jag tre år gammal


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tänker på dig. Du klarar dig bra på egen hand, du är stark, jag vet det. Du har folk som bryr sig, bara så du vet :) Kramar

2010-06-06 @ 17:14:09
Postat av: Emme

Så söt :)

2010-06-06 @ 20:10:20
URL: http://emelineadolfsson.blogspot.se
Postat av: Sandra

du är en fin vän caroline!!

2010-06-06 @ 21:18:31
Postat av: Marcus

Du vet att du har mig :-) gullig bild!

2010-06-06 @ 23:31:00
Postat av: Martina Andersson

Du är MYCKET STARKARE än du tror, det har du bevisat för mig flera ggr om. Tänker på dig. Många kramar

2010-06-10 @ 11:59:45
Postat av: Martina Andersson

Caroline du är starkare än du tror, det har du bevisar för mig många gånger. Kram

2010-06-10 @ 12:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0