Trött men inte bakis!

Jag är trött men inte av samma anledning som typ 90% av sveriges övriga vuxna befolkning. Jag hade nämligen en helt nykter midsommar igår och körde bil. Väldigt skönt såhär i efterhand faktiskt! Så med närmare eftertanke kanske ja inte har rätt att klaga över att jag är trött. Ni andra som ligger där och mår illa och känner dödsångest i dag kan ju ta illa vid er ;)

Jag hade överhuvudtaget ett mycket bra dag i går. Vaknade upp jämte Marcus som inte skulle jobba, red en alldeles lagom uteritt med kakan och Sandra, åt god mat med min familj. Alldeles lagom helt enkelt!
Idag ska Marcus jobba kväll vilket suger fett om jag ska uttrycka mig som en fjortis! Jag får väl hitta på något aktiverande så som att städa eller liknande!


Bild från midsommar förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0