Love!

Satan vad trött jag blir på att ha den där hysteriska bisvärmen i mitt vardagsrum hela tiden.
För er som inte fattar vad jag menar så var glada för det, ni har uppenbarligen sluppit den!

Idag är jag alldeles varm i bröstet. Enya är en liten prinsessa som är sänd till mig från Misan i himmelen tror jag. Hon kan verkligen konsten att få mig att le hur dåligt jag än mår! Ta idag t.ex, vad gör den knasiga hästen? Jo, hon slickar mig över hela hakan,näsan och på mina glasögon! Kan man annat än skratta då?
Enya är verkligen en häst man inte kan tycka illa om.

Det ser ut som att saker och ting kanske kommar att ordna upp sig till slut, vi får se!




Pluffsan

Kommentarer
Postat av: Viveka

Det där med bisvärmen får du förklara närmare vid tillfälle!

2010-06-19 @ 13:38:03
Postat av: Sandra

Misan sände henne till dej....<3

2010-06-19 @ 15:16:34
Postat av: Marcus

Det är inte jag som låter som en bisvärm om någon nu tror det, men det är däremot mitt fel... :-)

2010-06-19 @ 17:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0