Hot

Nu regnar det och det känns alldeles underbart! Jag höll på riktigt på att få värmeslag i förmiddags när jag stod i paddocken i tre timmar. Helt plötsligt kändes det som om jag skulle spy och jag var tvungen att sätta mig ner.  Den här värmen är inte bra varken för oss människor eller våra djur. Min stackars häst rusade in isin box idag vid middagstid för att komma undan den stekande solen.

Jag längtar till hösten då alla odjur är borta och när löven prasslar under hästarnas hovar. När man kan ha en långärmad tröja på sig! Det är livet det!

Nu måste jag sova, upp i ottan i morgon igen, znark!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du är ju hopplös Carrobarro, det är ju detta vi väntat på sedan förra sommaren!!! Kramar

2010-06-30 @ 14:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0