Big no no

Kul att så många börjat läsa min blogg igen men ni suger på att kommentera.

Alla anser ju att man måste älska sommaren. Därför tänkte jag nu lista vad jag anser vara positivp resp negativt med sommarmånaderna.

På plussidan

*
Man får äta hur mycket glass man vill
* Man har semester
* Man kan sitta ute länge på kvällarna

På minussidan

* Det är varmt. man kan inte komma undan hettan någon annanstans än i bilen (om den har AC)
* Hästarna vantrivs av alla vidriga insekter som biter dom fördärvade
* Alla turistjävlar invaderar Varberg så att trafiksituationen blir om möjligt ännu värre
* Man orkar inte göra något för att det är så förbaksat varmt. Man orkar inte ens rida
* Det är ett väldans sjå att ha häst. Ska det regna? Ska det åska? Inne eller ute? Täcke på eller av? Vilket täcke?
* Man blir brännskadad
* Alla bra serier har uppehåll på tv
* Man kan inte sova för det är för varmt

Ja ni ser ju vilken sida som väger tyngst. Jag gillar inte sommaren och kommer aldrig göra. jag lider när det är så varmt att man svettas även om man går i ett linne. Badar eller duschar man i iskallt vatten så är man svettig igen efter två minuter. Sova kan man bara glömma när temperaturen inte går under 20 grader på natten.
Nej, tacka vet jag våren och hösten. Då går det ju att leva ett anständigt liv!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Du glömde några saker på plussidan



*man kan gå utanför dörren utan att lida.

*man kan grilla

*man kan köra/åka motorcykel



Puss!

2010-06-02 @ 00:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0