A little man

Jag vet inte vad det är för fel på mig. Jag tror det sitter en liten gubbe med en hammare i min mage som hamrar på mina inre organ. Den här gubben bestämmer nog också om jag ska vara glad,orolig,arg,ledsen ja allt. Jag verkar nämligen inte kunna kontrollera det själv!

Nu är ridskolan slut och lägrena har dragit igång. Allt går i ett, man hinner väl inte andas så är sommaren över och hösten här. Det tycker iofs bara jag är positivt eftersom jag inte vill ha någon hemsk värme!
Det är kul med läger men samtidigt oerhört energikrävande. Alla ska vara nöjda och glada med hästar,lektioner,kompisar och mat. Det är inte helt enkelt.

Nu måste jag skynda mig, ska rida ett dressyrpass på min skendräktiga häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0