Nu är det gjort

Jag har ett par fjärilar som bor i min mage för tillfället. Det är ju en del spännande saker på gång nu. Jag har nu anmält mig och Enya till vår första dressyrtävling, hennes första dressyrtävling, ja faktiskt hennes första tävling någonsin. Det ska bli oerhört spännande och det kan verkligen gå precis hur som helst! Jag har inga förhoppningar alls, ska bara se det som en rolig grej och en utmaning.

Nu är fotbollsmatchen slut vilket innebär att alla suck,pust,stön och slag mot soffan har avtagit. Rätt lag vann enligt Marcus och nu vill han lägga beslag på datorn i stället. Får väl göra honom till lags. Måst eändå upp i ottan och släppa ut hästarna!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det kommer säkert att gå kanon! Gissa vem som tänker smyga sig dit och titta ;)



Kram

2010-07-08 @ 13:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0