Scary shit ;)

Jag blev nervös, jag såg en proposition inför tävlingen på hemmaklubben. Jag hade ju bestämt mig men nu börjar jag tveka. Är vi verkligen redo för detta? Får ta mig en ordentlig funderare.

Dagen har varit bra och jag har fått köpt mig lite kläder, eller fått lite kläder ska det väl stå :)
På söndag smäller de nämligent. Jag har ju inte skrivit något om det här men en god vän till mig anordnar allsång på Tylösand två söndagar i sommar med riktigt bra artister så som Darin och Erik Saade och där ska jag vara med och köra. Jag ska alltså stå där i bakgrunden och skråla. Det ska bli roligt och naturligtvis lite nervöst. Jag har även bjudit med min lillasyster som också ska köra. Systrarna Svensson/Hansdotter is da shit ;)
Jag funderar skarpt på att göra en kupp och springa fram och nypa Darin i stjärten!

Kom dit och kolla vet jag :)
Här har ni adressen till sidan http://www.tylosand.se/allsang-pa-solgarden

Kommentarer
Postat av: lina

d grejjar du, vart e tävlingen?

Kanske skulle kommet o kollat=)

2010-07-07 @ 22:33:25
URL: http://billythekidd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0