what happens?

Vart är Sandra? Hon svarar inte, har hon gömt sig för mig måntro? Hon är lite lurig den!

Det har egentligen hänt ganska mycket saker sista tiden men i den värme som varit har jag knappt orkat trycka på tangenterna! I fredags fyllde ju världens bästa Marcus år och detta firades i Göteborg på kvällen. Vi var och åt på Joe Farellis på avenyn och sedan var det bio, Eclipse.
Jag var ju väldigt skeptisk till att se Twilight filmerna, ja jag ville inte alls. Jag väntade tills den kom på tv och jag ångrar mig inte! Den sista filmen nu så grät jag mig i princip igenom hela filmen! Det är så vackert,så magiskt och alldeles underbart!

Sandra svarar fortfarande inte, hmmmmmm

NU blev det liv i henne,,,,så nu är det bråttom i knutarna!

Kommentarer
Postat av: John Blund

hahaha sandy soooooov :d

2010-07-06 @ 06:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0