Training

Kl är 11 och ridningen är avklarad för dagen.

Vi är igång och försöker träna lite nu jag och Enya, hon är pigg och glad som en liten gnu så ett pass i militärbacken är inbokat så att hon får springa av sig ordentligt. Tävlingen är ju om mindre än två veckor så nu är det bara att försöka köra på! Har dock inga förväntningar alls, hon har ju sina bestämda åsikter ibland det lilla livet!

På tal om liv så är mitt liv som det brukar. Snart är semestern slut och då kommer alla stora problem som ett brev på posten. Jag vill bara vara normal, kan jag få bli det tack!? Kan man köpa det på Ge-kås?



Kolla på den sjukt lilla hästen,den känner sig nog inte heller normal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0