Choices

Jag funderar och funderar fram och tillbaka. Jag borde göra vissa förändringar i mitt liv men jag får aldrig tummen ur.

Jag borde vara nöjd,lycklig och glad. Jag borde ta vara på mitt liv, men icke. Jag slösar bort det framför allt på min ångest som verkligen styr allt men även på otacksamma och tråkiga människor.
Jag vill lägga min tid på Marcus, min fina Enya och de goa,trevliga och roliga vännerna  i stallet även om där också kan finnas vissa irritationsmoment ibland ;).
Jag vill inte ägna mig åt att diskutera mascaror,lösögonfransar,bröststorlekar och andra ytliga saker. Det är inte jag, och varför ska jag vara någon jag inte är?

Jag är ingen elak och otacksam människa men jag måste prioritera de sakerna som får mig att må bra istället för tvärtom. Det borde alla göra även om man naturligtvis måste göra tråkiga också saker ibland.
Men tänk på det, umgås inte med människor som inte får dig att må bra, visa människor du tycker om att du just tycker om dom. Ibland kan lite välmening betyda så himla mycket!

Kommentarer
Postat av: sandy

nej usch ! inte diskutera lösögonfransar! Bättre att snacka bajs! ;)

2010-07-29 @ 10:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0