Hallojse

Man upphör verkligen aldrig att förvånas! Människor är konstiga varelser!

Semestern är snart slut och det känns inget vidare alls. Det är visserligen en vecka kvar, men det går fort!

Stockolms vistelsen var super. Trots 30-gradig värme och ingen ac så tog jag allt med ett léende, den staden har verkligen något magiskt över sig. Det finns inget ställe på jorden som jag besökt där jag känt mig så hemma som där. Träffade även en gammal vän som bosatt sig i huvudstaden. Det är verkligen härligt när man kan träffa någon efter flera år, någon som lever ett helt annat liv än en själv och allt bara känns helt naturligt och avslappnat. Så är verkligen inte fallet med alla människor.

Nu måste jag sova, jag är dödstrött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0