Kärlek mellan gränserna!

Jag är ledsen! Min bil mår inte bra! Den gillar tydligen inte heller värmen för den blir alldeles kokhet!
Egentligen tror jag att fallet är så här.

Min bil, PMS har en tid nu varit väldigt förälskad i sandras bil EFE. De har stått och kukelurat jämte varandra i stallet i två års tid nu. De är ett par. Nu är det dock så att EFE ska gå i pension och Sandra har köpt en ny bil. Jag tror helt enkelt att min fina bil har blivit rejält deperimerad utav detta, hon känner liksom ingen livslust längre :/ Jag kanske får låta henne gå i terapi, eller helt enkelt köpa EFE av Sandra.
Får ta mig en funderare på detta!

Förutom detta hemska har dagen var bra men hektisk. jobbat,ridit,hämtat hö,varit med Marcus och spelat golf och sedan tillbaka till stallet för att ta in kusarna. I morgon har jag sovmorgon igen, underbart (om jag bara kunde få vakna upp till ett kmulet varberg, DÅ hade allt varit på topp)

Kommentarer
Postat av: SANDRA

Jaa :( Det är ju PMS och EFE. Sorgligt att EFE Lämnar oss!! :( :( vill ha EFE!

Men du kan nog få EFE. Pappa hade nog inte haft nåt emot. ELler så ställer vi EFE i stallet som en staty så får han stå där o glänsa =)

2010-07-02 @ 06:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0