Feelings

Jag vet inte vart jag ska börja egentligen. Det har hänt en del saker. Bland annat så har jag och Linnea körat bakom Darin och Sana Nielsen. Det ni ;) Det var en rolig upplevelse och Då med Erik Saade och Shirley Clamp! Jag lägger ut lite bilder sen när jag får dom.

Annars har det mest varit jobbiga saker, jobbiga känslor. Jag känner mig otillräcklig. Jag klarar inte av när jag tror att människor jag bryr mig om irriterar sig på mig, eller är sura. Det är inte ens säkert att de är det men jag inbillar mig det och mår skit. Vad andra människor tycker och tänker om mig det skiter jag i utan det är just de som jag bryr mig om, som betyder något.

Kan det sluta vara luftfuktighet typ 100% ute? Jag dör, och mitt huvud sprängs.
I morse vaknade jag strax efter sju av att åskan slår precis utanför fönstret. Kör i ilfart de 1,5 milen till stallet bara för att hitta hästen glatt betandes i SOLSKEN! Inte ett muller hörde jag, det var bara att ratta hem igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0