I don't like amerikano

Jaha, nu sätter det här satans jippot igång i stan igen. Började ju bra med att det stod en kille mitt i bostadsområdet jämte en sleten ful amerikanare och pissade mot en sten. Förbaskade IQ-befriade puckon!! Tur man inte behöver vara mitt inne i skiten. Nej, jag är inte en sur och bitter satkärring, jag gillar bara inte osofistikerade människor.

Vill bara tillägga här längst ner att det säkert finns jättetrevliga människor som kör runt i raggarbilar med. Tyvärr är det dock inte de som syns och hörs!

Kommentarer
Postat av: marlene

men Caroline då..:) folk står å pissar överallt på fyllan även då det inte e W a W....:=)

2010-07-18 @ 18:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0