What a day

Jag orkar verkligen inte blogga,förlåt för det. Känner ingen motivation alls. Både gårdagen och denna dagen borde gå till historien när det gäller att saker och ting går fel. Drar igenom lite snabbt bara.


*Hittar inte Gpsen
*Försening till möte (inte mitt fel)
*Bil som i all stress är hungrig
*Står i kö till tankning,när det blir min tur har jag glömt plånboken hemma (kör på luft resten av dagen)
*Sofföverdrag som inte går att få på
*Bäddmadrassöverdrag som inte går att få på (fick köpa nytt, 300:- bye,bye)
*Tvättmaskin som slutar fungera
*Skrivare som inte vill fungera
*Köper en ny svindyr sladd som naturligtvis inte passar

 + typ tio småsaker till. Jag har stressat som en blådåre idag och har inte ens hunnit äta middag. Nu är jag trött och ska lägga mig. Hoppas morgondagen bjuder på bättre upplevelser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0