Köra som Ingmar

Jaha så var det nu dags, vad har jag gett mig in på? jag ska alltså ge mig ut i skidbackarna i morgon och jag vet precis hur detta kommer att sluta. Jag som är 26 år kommer sitta mitt i backen och stortjuta som en 5-åring. Varför kanske ni undrar nu? Jo, jag kan helt enkelt inte lära mig att svänga med skidorna sådär snabbt och proffsigt. Jag kämpar och kämpar tills jag till slut bryter ihop och landar på just en 5-årings nivå. Detta resulterar ju också i att min sambo blir oerhört trött och irriterad på mig och detta i sin tur kan leda till en hel del frustration och gräl i backen.
Varför i herrans namn ger jag mig in på detta?
Nåja, jag ska in helhjärtat för att svänga som Stenmarck i morgon, undra bara om jag kommer ha någon sambo kvar när dagen är slut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0