JK alias JW

Jag vet inte om jag gjort rätt val, det känns så fruktansvärt svårt allting. Hjärtat säger att det är fel, förnuftet att detär rätt. Vi får väl se....
Hoppas det blir bra.

Igår var det biodags, Snabba cash. Efter att ha läst boken hade jag höga förväntningar. De blev inte direkt mindre av att min absoluta favoritskådis Joel Kinnaman spelade en utav huvudrollena. Jag får väl säga att filmen var okej men inte mer. Det kanske alltid är så när man läst boken först. Men den är absolut sevärd.
Det har förresten varit lite utav en Joel Kinnaman weekend för oss nu. Tjenare kungen i fredags, Snabba cash igår och Johan Falck i kväll. Det är toppen. Jag hoppas verkligen inte ni har missat denna suveräna skådespelare. Och,nej det är inte bara för att han är snygg!



På bion mötte jag också en del personer från förr. Någon jag trott jag saknat, men när jag såg personen i fråga så kände jag att nej, den delan av mitt liv är över och jag är rätt glad för det. Människor som aldrig lär sig,som aldrig mognar, som är precis likadana som för både tre,fem och tio år sedan. Tragiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0