Jäteviktigt!

Den här har jag stulit :)

Namn: Eva Caroline Svensson 

Kallas för: Oftast för Caroline, men Carro och Carran är också namn jag lystrar till

Stjärntecken:
Våg

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: Fem i ena örat och tre i det andra

Tatueringar: Nej inte än, men det kommer

Längd
: 1.66

Skostorlek
: 37

Hårfärg:
I'm a redhead

Fräknar:
Nej inte en enda :P:P:P

Motto
: "Life's a bitch and then you die" ;);)

Kär
? Japp

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja ibland vill jag bo i världens bästa stad

Tycker du att du är attraktiv?
Har nog aldrig inträffat

Dricker du?
Dricka bör man annars dör man, men alkohol är inte riktigt min grej

Röker du?
Ja

Vilket schampo använder du? Herbal någonting

Vilken parfym använder du? Har många men just nu är det Paris Hilton, Heireless

Vad är du rädd för? Att något ska hända Marcus och paddor

Gillar du att tvätta? Nej men det är skönt när det är klart

Gillar du berg- och dalbanor? Ja, en gång om året.


Senaste…

Låten du hörde: Michael Jackson-Human nature

Personen du ringde? Sandra

Personen som ringde dig? Mariann

TV-program du såg?
Oprah står på just nu

Person du tänkte på? Marcus


Favorit…

Låt: Snowpatrol-Run

Sak att göra: En helkväll med god mat och film hemma

Sport: Hästsport

Dryck: Julmust eller Brämhults apelsinjuice

Kläder: Mysbyxor

Film:
hm.....jag vet inte

Bil: Finns många underbara snygga bilar. Mina favoritbilar är nog min första bil "Sivan" och Marcus corrado. Men drömbilen är nog just nu en fet Audi med diodlampor!

Serie: Greys anatomy 

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja du!

Gråtit över en flicka? ja kanske

Ljugit för någon? jovars, är rätt bra på att dra vita lögner ;)

Varit i slagsmål?
Nej men däremot åkte jag på en smäll på käften en gång av en gammal klasskompis ;) Men jag slog aldrig tillbaka

Blivit arresterad?
Nix, jag är en laglydig kvinna ;)

Träffat någon från internet IRL?
Nej,tror inte på sånt

Antal…

Gånger du varit kär? Ingen aning


Gånger ditt hjärta brustit? ! Ganska många

Hjärtan brustet på grund av dig?
nope

Tjejer du kysst?
Jag har ingen aning men det var oerhört längesedan


Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med?
Min sambo och kanske fem till :)

Gånger ditt namn varit med i tidningen?  Inte en enda tror jag


Senaste…

Boken du läste? Snabba Cash-Jens Lapidus

Personen du fick e-mail av?
Ett svar på min annons

Personen du fick brev av?
Fora

Personen du fick sms av?
Sandra

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Nyårsafton

Saken du köpte? En tacotallrik tror jag

Vad har du gjort idag? Sovit,dammsugit,plockat ur diskmaskinen och plockat ner julstjärnorna

Brukar du svära mycket?
Ja tyvärr men försöker låta bli

När stiger du upp på morgonen?
Runt 10.15 varenda dag :D

Vad har du på dig?
Mysbyxor och myströja.

Vad ska du göra ikväll? Tvätta och kolla på en dokumentär om tvångstankar

Vad är du allergisk mot?
Katt,hund,häst,mögel,damm,gräs,pollen och säkert något mer

Var har du ont?
Huvudet

Använder du hårspray?
Aldrig, det förstör håret

Kan du stå på händer? nej verkligen inte

Håkan Hellström eller The Ark? Måste jag välja mellan pest och kolera? Tar The Ark då

Salt eller socker?
Salt.

Gillar du ketchup? Nej det är faktiskt ganska äckligt

Är du glad nu
? Jag är neutral

Var du glad igår?
INTE på morgonen

Vad dansar du till?
Allt som svänger

Stockholm är… ? Den bästa staden i världen!

Göteborg är… ?
En tråkig, opersonlig stad med dryga människor

Kan du sjunga? Ja det sägs ju så!

Spaghetti eller makaroner? Spagetti

Land du vill besöka? The states!


Kommentarer
Postat av: sandra

"vad är du rädd för?"

caroline svarar: att något ska hända marcus och paddor.. Åh va gulligt, jag visste väl att du ville paddorna väl ;)

2010-01-07 @ 18:36:59
Postat av: martina

Sicket pucko till klasskompis som slåss, hon måste hamnat lite snett ;)

2010-01-10 @ 16:27:33
URL: http://envuxen.blogg.se/
Postat av: martina

Ja, nog minns man sina mindre kloka beslut alltid :,(

2010-01-12 @ 21:54:52
URL: http://envuxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0