Ny vänskap

Just nu vill jag inte vara ridlärare. Det är så kallt,förbaskat kallt. Jag kan verkligen inte få fötterna att hålla sig varma. Jag har provat det mesta.  I dag hade jag tom lindat in fötterna i Glad-pack. Det ni :D

Allt går bra med Enya. Hon är hur mysig som helst. Idag ägnade hon ett par minuter åt att slicka på mina händer och sedan bita i mitt hår. Hon är en riktig goshäst. Jag tycker mer och mer om henne för var dag som går. Lite skrämmande nästan. Det är nästan som att en del av mig inte vågar tycka om en häst igen efter Misan. Men jag tror jag måste låta mig själv göra det. Misan vet att ingen någonsin kan ta hennes plats i mitt hjärta!



Enya och Carmen

Kommentarer
Postat av: sandy

kul att du gillar henne =) jag gillar henne med =) riktigt mysig häst!

2010-01-26 @ 06:08:48
Postat av: Martina

Hon är ju jätte lik misan. Det här kommer bli bra. Kram

2010-01-26 @ 09:35:37
Postat av: Viveka

Måste ge dig +-poäng för din uppfinningsrikedom, glad-pack, hade aldrig ens kommit på tanken. Hur funkade det? Una dig själv att njuta av Enya, Misan finns alltid i ditt hjärta!

2010-01-27 @ 17:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0