Confession

Kära bloggläsare, jag ber om ursäkt. Det är mitt fel att vädret är som det är. I somras när det var över 30 grader varmt så sa jag att jag aldrig mer skulle klaga på vintern efter den värmeböljan. Nu har jag jättedåligt samvete och känner att jag måste erkänna. Just nu vet jag inte vad som är värst, denna oändliga kyla och dagen till ära snöstorm eller när det är 30 grader varmt. Jo, efter att ha funderat nu så kan jag säga att värmen är värre!

Men de tvar bara det jag ville, att erkänna. Förlåt


Kommentarer
Postat av: Linda

Jaha! Så det är du som är skyldig :-)

Fast jag föredrar också det här busvädret framför värmen på sommaren. Kanske beror på att vi är besläktade ;-)

2010-01-27 @ 17:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0