Invinsible

Ibland undrar jag om jag finns. Hörs jag eller syns? Det kanske bara är jag som vandrar omkring helt ensam här i världen och inbillar mig att andra människor ibland pratar med mig. Eller är jag kanske helt genomskinlig så att ingen helt enkelt kan se mig? Ibland börjar jag seriöst fundera i dessa banor!
En annan sak som också ger denna teori mer "vatten på sin kran" är att jag aldrig får reda på någonting. Nej, vill jag veta något får jag ta reda på det själv! Därför är jag numer lika uträknande och förutséende som Ture Sventon. Jag är helt enkelt min alldeles egna privatdetektiv, desutom ääälskar jag "temlor".


Kommentarer
Postat av: Marcus

Temlor e gott :D puss!

2010-02-23 @ 18:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0