Semester,ja tack

Jag borde väl blogga men om vad?

Om ni vill veta hur det går med Enya så går det framåt. Hon är lite speciell men snäll och vi börjar lära känna varandra lite bättre.
Just nu är det inte speciellt roligt att ha häst och det tror jag de flesta håller med om. Det är inte så lockande att åka ut till stallet vid 15 minusgrader eller snöstorm. Man gör det självklart men man längtar till barmark så att man kan rida ordentligt och till tiden då hästen slipper att ha flera täcken och "bh" på sig.

Just nu kan jag väl även säga att allting känns lite sisådär. Ångesten är på topp 24-7, men jag över lever nog, har jag gjort det innan så. Jag känner att jag behöver en paus, komma bort från allt lite. En semester tillsammans med Marcus hade inte suttit fel.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0