Jag älskar djur!

Dagens ros idag går till min lilla Enya. Jag bytte bett och nogrimma idag och begav mig iväg till ridhuset. Jag fick en riktig aha-upplevelse! Hon höjde upp ryggen, trampade under sig och jag hade verkligen ingenting i händerna. Vilken underbar känsla, det kommer jag att leva på länge! Det ger mig en bra känsla inför framtiden också, skönt att veta att det man kämpar för att få fram verkligen finns där.

Det snöar idag också, ovanligt! Det känns som att det här tjatet om klimathotet har kommit av sig lite nu va? Det är ju rena rama istiden ute. Jag vill då inte höra något om att klimatet håller på att bli för varmt mer iallafall, bullshit!

Slutligen så bara MÅSTE ni se den här! Jag är kär!


Kommentarer
Postat av: Sandy

Hahaha den var rolig :D

2010-02-17 @ 07:02:10
Postat av: Johanna

fick till ett underbart ridpass idag jag med, det kommer jag leva på ett tag ;) haha

2010-02-17 @ 20:58:11
URL: http://johawnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0