Jump!

Jag har separationsångest. Varför? Jo min mobil ligger inte där jag kan se den. Jag vill ha den hos mig 24-7 annars blir jag alldeles stingslig. När jag jobbar ligger den i fickan,när jag duschar ligger den oftast på toastolen,när jag sover ligger den på sängkarmen.  Normalt? Nja...kanske inte


Idag har jag hoppat,kärebarn som jag har flugit över hindrena. Jag är mäkta imponerad av mig själv och det är då inte ofta. Från att ha legat på runt -1000 på min "inte tycka om lista" så ligger nu tränaren på 0 ungefär. Vi får se hur det går nästa gång om hon kan hamna på plussidan. Rezgo är iallafall toppen, en riktig "rehabiliteringshäst". Han gör sitt bästa och försöker gladeligen ta sig över hindrena med en klumpeduns som mig på ryggen.
Nu låter det ju som att jag hoppat en bana på 1.50 ungefär men så är dock inte fallet. Men 90 cm låg en del utav hindrena på och framför allt en oxer. Min stora skräck! Men jag gjorde det och jag hyperventilerade inte ens. Det går framåt.

Nu väntar sängen,ledig i morgon. Gud så gott!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Bra jobbat med hoppningen!!! :) Kramar

2010-02-13 @ 15:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0