Snö är vackert men kallt

Vilken dag, vilket liv. Det är helt ofattbart.
Det snöar i sydsverige om man säger så. Jag menar inte att på något sätt klaga men vad hände?
När man får gå i midjehög snö för att kunna släppa ut sin häst då är det något som är fel. Eller när bilen inte kan åka någonstans för att man kör fast. Jag tycker om vintern och jag tycker landskapet är oerhört vackert när det är helt vitt och solen speglar sig. Dock vil jag kunna ta mig från A till B utan att behöva svettas ihjäl på kuppen.

Jag kan bara kommentera gårdagen med ett enda ord, kaos!

Dagen idag har dock varit bra. Jag och Sandra tog med våra vackra tjejer och skrittade ut. Vi frös tårna av oss och vissa andra delar med. Tjejerna var glada och solen den lös!









Svenne var också ute idag med sin fina traktor ;)





PMS blev framskottad och verkade ganska nöjd med livet



I morgon väntas det enligt prognoserna ännu mer snö. Yippie, vad spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0