Min lilla bil och jag

Jag har uppdaterat hemsidan lite, ta en kik vettja :)
http://strommaasen.webs.com/

Dagen har bestått av regn,kyla och slask. Det är konstigt det här med olika väderlekar. Man är verkligen aldrig nöjd. Man vill inte ha mer snö men ännu mindre vill man ha tö. Man vill ha sommar men inte 30 grader varmt och blinningar och skit. Man vill inte ha blåst, ja ingenting är tillräckligt bra. Jag tycker synd om vädret, vad det än gör så är inte alla nöjda ändå!

Jag har även besiktigat min trotjänare PMS idag. Jag och Marcus hade verkligen inga höga förhoppningar på henne. Vi hade väntat oss att hon kanske skulle få sluta sina dagar. Hon har ju tyvärr kommit lite i skymundan denna vinter, något som jag haft mycket dåligt samvete över.
Jag tog på mig lite mascara tillfället till ära (jag brukar på något konstigt sätt kunna charma besiktningsmännen lite). Jag var nervös när jag brummade in i den stora hallen. Vi vet ju om att hon ibland inte har någon tomgång,att hon läcker olja och att hennes drag är trasigt.
Jag vet inte vad som hände men på något sätt lyckades vi komma därifrån med bara två stycken småfel som jag inte ens behöver komma tillbaka för. Besiktningsmannen märkte inga andra fel på min fina tjej. Kanske var för att jag konstant pratade med honom och låtsades vara en typiskt ointresserad och ovetande tjej som inte förstår någonting angående bilar. 
När jag styrde kosan därifrån så gav jag henne en puss på ratten och kände lyckan över att kunna få ett helt år till tillsammans!
 


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Imponerande! Grattis :) Hoppas vi ses i helgen! Kram

2010-02-26 @ 10:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0