Life is a mystery

Jag kan inte släppa fallet med den försvunna varbergskillen. Jag tycker det är fruktansvärt obehagligt. Någonstans där ute måste han ju finnas. Måste också säga att det var oerhört pinsamt gjort av Tv3 att visa fel bild på killen på Efterlyst!

Dagen har varit kanon. Ridning i ridhuset med lilla Enya. Hon blir bara bättre och bättre. Nu rusar hon inte i uppvärmningen längre. Hon går stabilt i alla tre gångarter. Däremot så springer hon bara när det börjar bli jobbigt för henne och hon inte orkar. Men det ska tränas upp med lite klättring och trav på långa grusvägar. I morgon ska vi ut i skogen och mysa lite om hon inte växer fast i marken på vägen vill säga.

Livet i allmänhet flyter på. Jag mår väl för tillfället inte helt 100 men vem gör det? Livet är en kamp mellan det onda och goda. Man kan inte vara lycklig och känna sig tillfreds jämt då uppskattar man ju inte de tillfällena då man verkligen upplever lycka. Min stora trygghet och stöttepelare i livet är dock lika underbar som vanligt. Mycket kärlek till honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0