Jag vill inte ha en snigel på ögat

Jag ska uppdatera lite snabbt för satan vad trött jag är.

Det går fint med Enya. Gårdagens dressyrpass medörde ENORMA framsteg. Hästen fick i form utan att bråka och kunde till och med trava lite utan att bara rusa. Tummen upp för det! Det kan nog bli en fin häst av henne med. Tålamod Caroline,tålamod.

Ikväll börjar spektaklet på tv igen men jag kommer inte sitta bänkad. Jag är så förbaskat trött på det programmet och alla 2 000 000 omröstningar de har för att tjäna pengar. -Kära Svt, vi betalar redan alldeles för mycket pengar i tv-licens för era skitkanaler. Då kan ni väl bjussa på ett litet samtal? Eller iallafall skänka alla intäkter till något bra.
Nej,tack till tv-licens, jag hade hellre struntat i att ha de kanalerna och hållt mig till de kommersiella. Skall dock tilläggas att jag betalar min licens duktigt till storebror varje kvartal,morr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0