Happiness and pain

Dagen har varit bra på många sätt men fruktansvärd på andra.
Jag råkade ut för någon slags huvudvärksattack i eftermiddags. Jag har haft mycket huvudvärk i mina dagar men detta var något alldeles fruktansvärd. Jag har aldrig i mitt liv kännt sådan smärta innan. Jag trodde helt ärligt att jag skulle svimma. Fem huvudvärkstabletter lyckades jag trycka i mig (inte att rekomendera) och efter två timmar så började det släppa och nu mår jag helt okej igen.

Det bra med dagen var att jag idag för första gången i mitt liv red i riktigt djup snö. Det var en helt fantastisk känsla. Svårt att beskriva, men jag kände mig lycklig. Red bara tio minuter eftersom det är så jobbigt för Enya att gå i. Hon var superduktig!

Lite bilder från dagen










Kommentarer
Postat av: Viveka

Fantastiskt vackra bilder!

2010-02-09 @ 08:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0