Fruktansvärt

Att någon man älskar bara spårlöst försvinner måste vara bland det värsta man kan uppleva. Jag refererar till försvinnandet av studenten David Birgersson. Det är verkligen helt ofattbart och overkligt hur någon bara kan försvinna på det viset. Jag kan inte sätta mig in i hans familjs situation men jag försöker. Jag kan inte tänka mig något värre än om Marcus försvann. Jag kan inte ens tänka tanken utan att få en stor klump i magen.
Att någon man älskar dör måste vara otroligt hemskt men att leva i ovisshet måste vara helt fruktansvärt. Att inte veta om personen är död,levande,lider,begått självmord,håller sig borta med mening m.m.
Hoppet är det sista som lämnar människan. Jag håller alla tummar jag har för att historien ska få ett lyckligt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0