Enya

Tänkte göra en liten snabb uppdatering om hur det går med Enya.

På två veckor har vi gått från att inte vilja gå i form ens i skritt till att kunna göra det i alla tre gångarter.
Hon orkar galoppera och en hals har börjat träda fram! Jag tar det väldigt lugnt och försiktigt med henne, tålamod är A & O. Jag rider aldrig några långa pass och när hon lyssnar bra då slutar jag.

Mina framtidsplaner är att mestadels ha roligt bara. En ny vän att dela soliga dagar med. Men ett litet mål är väl att vara med på en utav programridningarna på Store sten nu i vår!
Jag ser fram emot en lång tid tillsammans med denna häst. Det känns rätt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Va glad jag blir! Hon e så fin:-)

2010-02-10 @ 13:13:31
Postat av: Kajsa

Vad kul att det går så bra och att det känns rätt!! :) Det är du värd! Kramar och lycka till

2010-02-10 @ 20:45:16
Postat av: Blogg Belli

Vad roligt :) Ni passar jättebra :D

2010-02-10 @ 23:04:12
URL: http://bloggemme.blogg.se/
Postat av: Marcus

Ser fint ut! :-)

2010-02-11 @ 17:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0