Bad

Jag tycker om min blogg men det är tråkigt att ni aldrig kommenterar. Ni är oerhört dåliga på det faktiskt.

Dagen har varit bra men kall. Enya var superduktig, jag tycker om henne min lilla tjej! Jag tror hon kan bli riktigt fin med massa träning. Man får ta det lugnt bara, inte gå för fort fram. Tålamod har jag ganska gott om faktiskt. Ialafall när det kommer till hästar och träning.

Det händer så mycket konstiga saker runt omkring mig och i lilla Varberg. Människor som försvinner,män som verkar vilja attackera tidningsbud, älgar som vill äta upp "min" häst mm. Det får mig att uppskatta det jag har.
"You don't know what you've got until it's gone"

God natt tråkmånsar


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Får väl erkänna att du har rätt :)

Hittat nån ny bild förresten?

2010-02-09 @ 11:46:36
Postat av: sandy

haha jaa dessa farliga män.. man måste passa sej !

2010-02-09 @ 16:54:32
Postat av: Erik

Ja det är tråkigt hur folk försvinner.

2010-02-09 @ 16:55:33
URL: http://jagelskarminblogg.blogg.se/
Postat av: Losy

fnizz...älgar.. hihi...

2010-02-09 @ 16:56:09
Postat av: Ann Britt Karlstedt

Ja håller med dig Caroline. Folk kommenterar aldrig min blogg heller. Även om jag är en ganska stor bloggerska. Kanske för att jag inte lägger ut halvnakna bilder på mej själv. Det ska du nog inte testa heller, det var inte så jag menade ;-)

Folk försvinner spårlöst hela tiden. Det är bara att försöka be till Gud att de ska komma tillbaka. Tyvärr kommer inte så många tillbaka. Det är jobbigt och känns hemskt när det händer en i närheten. Det känns overkligt på nåt vis. Jag hoppas inte du försvinner. Då kan jag inte läsa din blogg! ;-) Jag kanske hackar mej in och rent tar över din blogg.

Älgar är farliga. Min man är jägare... Jag gillar det inte, men blir rätt god middag. Jag är ute i skogen ibland och plockar blåbär. Någon gång har jag sett en älg, men då jag förgävets försökt klättra upp i ett träd, såg den mej och sprang fort därifrån. Kanske är de rädda för oss. Jag hade ju inget gevär med mej ;-)

Sköt om dej, vi ses på lördag! Om du jobbar såklart! / Hälsningar En mamma

2010-02-09 @ 17:00:39
Postat av: marlene

Det e lite svårt att läsa vad andra skriver då bakgrunden e lila ö texten e svart...kram

2010-02-11 @ 21:03:38
Postat av: Caroline

Marlene:Bättre så? :)

2010-02-11 @ 22:10:38
URL: http://ecarolines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0