Aggressioner

Idag besökte jag och Marcus Jysk bäddlager. Snabbt och lätt var tanken att vi skulle gå in och kolla efter ett nytt duschdraperi till vårt nya badrum. Det var lättare sagt än gjort. Brevid oss stod en familj och bredde ut sig. Mannen stod och halvt skrek på sin fru på något konstigt språk, barnen sprang omking och formligen gallskrek och kastade saker. Jag höll ärligt talat på att få panik! Jag ville bara fråga dom vad deras fel var!
Varför kan inte människor uppfostra sina barn? Varför förstår de inte att deras fula snorungar ska knipa käft bland andra människor?
Det händer något konstigt med vissa skaffar barn. Men jag ska vara brutalt ärlig nu, jag vill inte veta om era ungar har bajsat på sig eller spytt. Om de spottat ut banangröten eller inte tycker om spagetti bolognese. Om det är någon relevant information så visst. Att erat barn fyller år eller liknande, men det finns gränser.
Lägg ner energin på att fostra dom rätt i stället och för guds skull lär dom svenska språket!  Annars kommer alla mina statusuppdateringar framöver handla om mina katter om de skiter eller dyligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0