Cykla på ett och två

Jag lär mig verkligen aldrig att inte lita på folk men jag får skylla mig själv den här gången men visst känns det skit! Jag förstår inte om det är jag som inte har något vett alls och inte kan se hur människor är eller om det är så att en viss typ av människor dras till mig.

I julhelgen har jag frossat i en massa onyttiga saker som jag egentligen inte alls får stoppa in i min lilla mun. Jag har mått riktigt illa för min kropp är inte van vid ala kolhydrater. Men fy satan vad gott det är. Nu är iallafall vardagen tillbaka och då är det slut på allt vad skumtomtar och risgrynsgröt heter. Mitt mål är att gå ner 13 kilo till under nästa år. Det SKA gå, det har jag gett mig fn på! Det ska trampas på den där förbaskade motionscykeln tills jag blir alldeles blå!

Oj, nu har tiden gått för fort igen, måste ge Marcus datorn för han ska bli miljonär!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Rätt inställning! Trampa på! Jag tror du kommer lyckas bra! Tack för en mysig helg. Synd att ni inte kunde komma på nyår - hade varit jättekul, men kanske nästa år :) Kram

2010-12-28 @ 09:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0