Julen är här och där

Nu är julen över och den har varit jättebra! Jag har haft helt underbara ridturer med goda vänner. Det är faktiskt helt fantastiskt att vara ute och rida nu. Både jag och Enya är överlyckliga över att kunna galoppera fram i snön. Jag kan nog faktiskt ärligt talat säga att jag aldrig känt sådan lycka på hästryggen innan.

Jag vill också påpeka i detta blogginlägg att julen inte är någon tävling. Det är inte den som får dyrast och mest julklappar som är bäst och mest älskad. Den är inte heller en högtid som man ska spendera genom att supa sig full. Ett barn ska aldrig behöva se sina föräldrar packade, det är en rättighet!
Julen handlar egentligen inte om julklappar utan om glädje och gemenskap. Alla människor har inte en massa pengar över som de kan köpa julklappar för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0