Jag är störd!

Alltså jag måste jobba på det här. Man kan inte få ångest och känna sig som världens sämsta häst"ägare" bara för att man inte rider hästen sex dagar i veckan. Jag hade bestämt mig för att inte rida idag när det är tio minus och snorhalt ute. Visserligen är hon broddad och kan ta sig fram men jag tyckte det var onödigt. Känner jag dock mig själv rätt så kommer jag aldeles strax åka ut till stallet och rida en sväng ändå för att slippa det dåliga samvetet. Jag blir tokig på mig själv! Jag kanske borde lyssna på läkaren och börja med som han uttryckte det, Cheeee gong!

Hmmmm,,,vilket ser roligast ut?



eller


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hi hi hi! Brukar inte var här och läsa speciellt ofta men ibland.. Det här var ju riktigt roligt:). Klart att det är roligast att rida men att få ångest är ju inte bra. Jag brukar bli lugn när jag har gjort allt jag ska under dagen, då hittar jag lugnet i soffan. Men jag är ju tidsoptimist så jag blir ju inte klar med allt jag hade tänkt så lugnet har svårt att infinna sig.. Någon form av avslappning, andningsövningar tror jag på. Kram!

2010-12-16 @ 08:58:10
URL: http://www.bellen.se
Postat av: BETTAN

Tycker helt klart det ser roligare ut att stå på huvudet:P



undra hur länge man kan stå så utan att ramla eller få ont i huvudet ? :O

2010-12-16 @ 19:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0