Coop har allt man behöver!

Tack för era uppmuntrande ord om muskler :). Jag anser dock att när man är så fet som jag och ändrar sin kost radikalt + tränar som aldrig förr så ska det bannemej ge resultat. Därför åkte jag till min hederliga gamla våg på Coop forum. Det var den vågen jag använde innan jag köpte mig en egen. Det är dock lite pinsamt att använda deras provexemplar inne i butiken, jag känner mig som en kriminell. I allafall så visade vågen att jag faktiskt hade gått ner ca: 3,5 kg på en månad så jag får väl vara lite nöjd iallafall. Det är ju inte Biggest loser direkt men skam den som ger sig! Nu är det bara att fortsätta kämpa!!

Kommentarer
Postat av: Sean Banan

Kämpa på fyfaan!! :-)

2010-12-09 @ 19:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0