Aggressioner

Seriöst alltså. Jag är så inihelvete trött på empatilösa, ointelligenta idioter att jag allvarligt talat vill slå ner någon!!
Jag orkar inte med allt skitsnack!
Jag är sjuk och jag kan inte hjälpa det. Världen kan väl för helvete inte gå under för det? Jag har inte dåligt samvete för jag har ingen anledning, däremot finns det andra som borde ha det!
Jag tänker aldrig mer ställa upp för någon annan de jag verkligen tycker om och litar på!
Ska nog sluta skriva nu för jag är så förbannad att jag inte finner rätt ord!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Förstår va du menar....

Tyvärr har folk lite svårt att förstå att man e sjuk då det inte syns..

Erkänner, jag har varit lika dan....:s

Men när man själv hamnar där, el lär känna person med sådan sjukdom, då får man en helt annan inblick i hur det kan va..

Fast man kommr ALDRIG att förstå fullt ut, hur djävulsk det va för den "drabbade"..

Men du har lärt mig att se med helt andra ögon...

Tack vännen..:))

2010-12-12 @ 18:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0