Butt pain

Jag är öm i baken efter att ha spenderat sex timmar de senaste två dagarna i sadeln. Men det är förbaskat roligt! Vilken tur att jag faktiskt har ett roligt jobb/fritidsintresse. Tänk om jag valt att ägna livet åt att jaga en boll i stället! Gud så tråkigt!

Jag håller på att leta ihjäl mig efter en räkning, jag har verkligen noll koll på papper och det samma gäller Marcus. Det ligger betalda räkningar och viktiga papper utspritt överallt i lägenheten, vi sätter aldrig in ett enda papper i pärmarna. Slarviga helt enkelt. Men det är ju så förbenat tråkigt att hålla på med.

Nu måste jag sova, ska upp i ottan och hjälpa fröken Strandberg att flytta. Vad gör man inte för sina vänner!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0